ביטול הזמנה באמצעות האתר-מלון השרון

להלן הדרכים לביטול הזמנה להזמנות אשר בוצעו באתר הבית.

מדיניות ביטול הזמנות :

ביטול הזמנה יתבצע בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות שהותקנו מכוחו, לאחר שהמזמין ביצע הזמנה באמצעות מערכת ההזמנות של האתר, ולאחר שקיבל אישור רשמי בדוא"ל שמסר במעמד ההזמנה על תנאי העסקה.
החזר כספי בגין ההזמנה שבוטלה יהא בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשע"ז – 2017 ובאחת הדרכים הבאות:

בעל פה, קרי – בטלפון: 09-9525777. או בהודעה בעל פה במקום העסק.

בדואר רשום למרכז ההזמנות של "מלון השרון" שכתובתו מלון השרון, רמות ים 4, הרצליה פיתוח 46748

בדואר אלקטרוני בכתובת: reservations@sharon.co.il 

בפקס למס' 09-9572448

באתר האינטרנט של מלון השרון ע"י מילוי הפרטים בטופס הנמצא בדף הנ"ל.

בהודעת הביטול יפרט הרוכש את שמו המלא (שם+שם משפחה) כפי שנמסר במעמד ביצוע ההזמנה,כתובת אימייל,טלפון,מס הזמנה ומספר ת"ז של המזמין. אם הודעת הביטול נמסרת בעל פה יהיה עליו לכלול גם פרט מזהה נוסף

בקשה לביטול הזמנה

לביטול הזמנה אנא מלאו את הפרטים הבאים

בהתאם למדיניות הביטולים ייתכן ויחול דמי ביטול על ההזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

ביטול הזמנה בעונה רגילה:

1.במקרה של ביטול הזמנה מרגע ביצוע העסקה ועד 48 שעות טרם מועד האירוח, ללא דמי ביטול. במקרה של ביטול הזמנה 48 שעות  ומטה ממועד האירוח – יחויב המזמין בדמי ביטול בגובה 25% מערך העסקה כולה. במידה ואורח ביצע הזמנה ולא הגיע למלון ללא הודעת ביטול, במקרה כזה יחוייב האורח בעלות ההזמנה כולה.

בעונת השיא – יולי, אוגוסט, חגים ואירועים מיוחדים:

במקרה של ביטול הזמנה, מרגע ביצוע העסקה ועד 7 ימים לפני מועד האירוח – יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 (מאה) ₪ לחדר, או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול הזמנה 7 ימים ומטה ממועד האירוח – יחויב המזמין בדמי ביטול בגובה 50% מערך ההזמנה. במידה ואורח ביצע הזמנה ולא הגיע למלון ללא הודעת ביטול, במקרה כזה יחוייב האורח בעלות ההזמנה כולה. 

חיוב המזמין יתבצע על ידי החברה (או מי מטעמה) באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו לחברה על ידי המזמין

Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו