ספא במלון בהרצליה – מותר להתפנק גם במלון עסקים

הרצליה היא עיר קיט מתויירת אשר יושבת על רצועת חוף יפה, רחבה ומטופחת, והינה ממוקמת במרחק נסיעה של כ-10 דקות בלבד משכנתה הסואנת תל אביב, סיבות אלו בדיוק הפכו אותה ליעד אטרקטיבי לחופשות משפחתיות או רומנטיות אבל גם מושלמת עבור חופשות עסקיות קצרות. להרצליה יש אזור עסקים גדול ומשגשג המיישב בתוכו הרבה חברות בינלאומיות והינו מצוי בקרבת שדרת המלונות, ובכך גם יתרונו הגדול של ספא במלון בהרצליה – בהינתן מענה להסדרי לינה לאורחים מחו״ל של החברות השונות, להפקת כנסים ואירועי חברה במתחם הספא במלונות בהרצליה.

מחפשים להפיק אירוע לעובדי החברה שלכם?

אם אתם מתכננים בעתיד הקרוב להפיק אירוע לעובדי החברה ומחפשים את הרעיון הבא שתוציאו לפועל, קחו בחשבון גם אירוע בוטיקי ומיוחד בספא במלון בהרצליה אשר מצוי על הים ולו מתחם ספא גדול, איכותי ויוקרתי עם מתקנים שונים להנאתכם, מספר חדרי טיפולים גדול וצוות מיומן ומקצועי. במסגרתו של אירוע לעובדי החברה בספא במלון בהרצליה תוכלו לשלב בין מתחם הספא המפואר על שלל מתקניו לפעילות ספורטיבית או תיירותית בשמורת אפולוניה הפראית וחוף סידני עלי, אליהם ניתן להגיע ברכיבת אופניים משותפת או הליכה רגלית הנמצאים ממש בסמוך ולסיים שם את יום הכיף.

רוב מתחמי הספא בבתי המלון בהרצליה כוללים בריכה מחוממת ומקורה שתסיר מכם כל דאגה לבדיקת היתכנות מזג האוויר, סאונה יבשה ורטובה שתאפשר חופש בחירה לכל אחד על פי אהבתו, חדר כושר עם מגוון רחב של מכשירים משוכללים וציוד חדיש עם נוף מושלם לים התכול הגדול וצוות מטפלים מקצועי ומיומן.

ספא במלון בהרצליה - קרבתו של אזור התעשייה אל שדרת המלונות, מאפשרת לאנשי עסקים רבים לקחת פסק זמן

ספא במלון בהרצליה – קרבתו של אזור התעשייה אל שדרת המלונות, מאפשרת לאנשי עסקים רבים לקחת פסק זמן

ספא במלון בהרצליה – מפחיתים מעומס שגרת העבודה

אנשי עסקים רבים עובדים שעות ארוכות מסביב לשעון, לפעמים גם 7 ימים בשבוע. העומס והלחץ נותנים את אותותיהם והם מורגשים היטב על הגוף הקפוץ והתפוס. אזור התעשייה הגדול בהרצליה מכיל חברות תעשייה והיי-טק רבות ובהן עובדים רבים. קרבתו של אזור התעשייה אל שדרת המלונות, מאפשרת לאנשי עסקים רבים לקחת פסק זמן חשוב ולקפוץ אל מתחת לידיהם של צוות הספא המיומן והמקצועי לטיפול עיסוי רקמות עמוק ומשקם במלון העסקים הקרוב. לאחר טיפול מרגיע שכזה, ניתן לחזור אל יום העבודה רעננים וחדשים – פיזית ונפשית, לא לפני שנתעדכן על כל מה שקרה בעבודה בטרקלין העסקים שבית המלון מציע, נהנה מכיבוד קל ונשתה לרוויה כוס קפה מעוררת וטובה.

פיתרון נוסף שמלון עסקים אשר מצוי בקרבת פגישות העבודה שלכם או בקרבת מקום העבודה מציע הוא כמובן הסדר לינה, ולא רק לאורחים מחו״ל, אלא גם עבורנו. לא תמיד לאחר פגישות ארוכות יש לנו את הכח לנסוע בחזרה, במיוחד אם מקום העבודה מרוחק ממקום המגורים או אם פגישת העבודה התארכה עד השעות המאוחרות מאוד. אין ספק שספא בבית מלון עסקים בהרצליה היא הבחירה הטובה ביותר – גם לאירועי חברה עסקיים, גם לאירועי בוטיק פרטיים בניחוח מהודק ומפולפל וגם כהפסקה קצרצרה לאנשי העסקים שעובדים בסביבה משגרת עבודתם העמוסה והלחוצה.

חופשה בהרצליה - הפכה ליעד אטרקטיבי לחופשות משפחתיות או רומנטיות

חופשה בהרצליה – הפכה ליעד אטרקטיבי לחופשות משפחתיות או רומנטיות
Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו