סגרתם מלון בהרצליה? אתם חייבים לבקר במקומות הבאים

בלב הארץ, במרחק של כ-10 דקות נסיעה מתל אביב, נמצאת אחת הערים המטופחות והמושכות שיש לישראל להציע. המגוון הרחב של בתי מלון בהרצליה, הימצאותה על קו חוף ארוך שנשמר בקנאות ובקפדנות, שפע מסעדות השף, האטרקציות המלהיבות וגם הנגישות הקלה אליהן בתוספת רמת חיים גבוהה שהיא מעניקה לתושביה הפכו אותה לעיר חוף יפה ובעיקר תוססת במיוחד. אם כבר הצלחתם להשיג חדר פנוי באחד מבתי המלון בעיר, משימה כשלעצמה, שכן הרצליה היא מקום מושבן של שגרירויות רבות והינה אחת מהערים המתויירות ביותר בישראל, כדאי שתנצלו את שהייתכם היטב ותהנו מכל השפע שיש לעיר להציע.

בית המלון בהרצליה הוא בעצמו אטרקציה

להרצליה שפע אטרקציות להציע, אבל הראשונה מביניהן שתפגוש ושכנראה לא ממש התייחסת אליה ככזאת היא העובדה שהחופשה שלך מתחילה כבר בבית המלון עצמו, אשר מספק חוויה הוליסטית ותרפיוטית. הקסם מתחיל בעיצוב ספא מרגיע עם נוף תכול של הים הפתוח שנשקף כמעט מבעד לכל חלון ומשרה מיד אווירה של רוגע ושלווה. המלונות בהרצליה ספוגי השראה מערי חוף זהות בחו״ל עם מגרשי טניס, מלונות ספא, טרקלינים מפנקים, בריכות אינסוף ועוד.

האוכל והמסעדות אשר מצויים בתוך ובקרבת בית המלון בהרצליה הם מהטובים ביותר שיש באזור המרכז, עשירים בטעמים וחומרי גלם ומתמחים במטבח הישראלי והבינלאומי – הכל כחלק מחוויה כולל של מלון ספא ריזורט.

מקומות בילוי מומלצים 

במרחק קל מבית המלון בהרצליה, באזור הצפוני של הרצליה פיתוח, שוכנת לה שמורת טבע יפהפייה ופראית – גן לאומי אפולוניה (או בשמו הנוסף תל אשרף), אשר מצויה על מצוק ופונה לעבר חוף ימה של הרצליה וטומנת בחובה מבצר צלבני עתיק, אידיאלי כמקום בילוי משפחתי ורומנטי כאחד. ניתן להגיע אל הגן הלאומי הן ברכיבת אופניים או בהליכה רגלית, לערוך פיקניקים לאור השקיעה ולשטוף את העיניים מנופי המצוקים, המפרצים הכחולים והגלים המתנפצים.

פארק הרצליה 

ריאה ירוקה, מטופחת היטב ורחבת ידיים הכוללת בית קפה, אגם גדול עם ברבורים וברווזים, מתקני שעשועים לילדים, מסלולי הליכה ורכיבה, במה ואמפיתיאטרון ומגוון פעילויות וסיורים מודרכים שנערכים שם לאורך השנה.

שופינג ושייט

בחלקו החדש והמשוקם של רצועת החוף ובתי המלון בהרצליה, שוכנת לה גם המרינה עם הניחוח האירופאי בה עוגנות סירות ויאכטות רבות לצד קטמרנים שעל תורניהן מתנופפים דגלים ממדינות רבות מכל העולם. ניתן לצאת להפלגה קצרה או להירשם לקורס סקיפרים של יום בודד ואפילו סתם לטייל ולהירגע עם כוס קפה ביד מרוח נעימה עם ניחוחות ימיים מלוחים.

את הבראנץ׳ או ארוחת הערב תאכלו להעביר בכל אחת מהמסעדות או בתי הקפה המצויים במתחם המרינה ואם אתם רוצים להעצים את החוויה – מסעדות הדגים הם בהחלט סגירה מצויינת לערב אפוף ניחוחות של חו״ל.

רגע לפני שאתם חוזרים אל חדר המלון תוכלו להיכנס אל קניון ארנה הגדול והמהודר הנמצא בסמיכות וליהנות משתי קומות ושלל חנויות של מותגים מקומיים ובינלאומיים ולשדרג את המלתחה שלכם בעוד כמה פריטים חדשים.

הרברט סמואל

מסעדת שף כשרה ומאוד מומלצת בייחוד בקרב רומנטיקנים המציעה חוויה קולינרית באווירה ייחודית בחלל מעוצב ומוקפד לעילא אשר נמצאת במלון בהרצליה ומושתתת על המטבח הים תיכוני. המסעדה מחולקת למתחמים קטנים ואינטימיים ומשקיפה אל נוף הים התיכון שמגבירה את החוויה הרומנטית. בראש המסעדה עומד השף מור כהן אשר מתמחה במטבח הכשר, שם דגש על אורח חיים בריא, שני אלמנטים שבאים לידי ביטוי בתפריט המסעדה ובחומרי הגלם המשובחים, המקומיים לצד אלו המיובאים, שנבחרים בקפידה רבה ואשר מגיעים מהיצרנים ומהמגדלים עם תעודות הכשרות בלבד.

יום פינוק בספא

היום כמעט בכל מלון בהרצליה תוכלו למצוא ספא מפנק עמוס בפינוקים וכל טוב שבו תוכלו להעביר יום טיפולים מרגיע במיוחד גם אם אינכם אורחי המלון. מרכזי הספא כבר מזמן הפכו לשם דבר ומציעים שלל פעילויות החל מיוגה, בריכה גדולה ומתוחזקת היטב, מקלחות גדולות ואפילו זוגיות, שיעורי פילאטיס, ארוחות שף טריות לארוחת הבוקר, מספר רחב של טיפולי מסאג׳, מספר רחב של מטפלים, חדרים פרטיים להירגעות. יום פינוק שכזה הוא אחד האטרקציות הכי כדאיות לפתוח איתן או לסגור איתן את החופשה, כך או כך, רק אתם מרוויחים.

Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו