מלון בהרצליה על הים – החופשה האידיאלית במרכז הארץ

החיים המודרניים העמוסים לעייפה מחייבים אותנו לקחת פסק זמן אחת לתקופה. חופשה נותנת לנו מענה מדויק בדיוק עבור זה – היא מספקת לנו את המנוחה והמרגוע שהגוף והנפש כל כך כמהים להם. את החופשה ניתן לתכנן עם בני הזוג או הילדים, ארוכה או קצרה, בארץ או בחו״ל. סוג החופשה ייקבע בהתאם להרכב הנופשים וכך גם מיקום החופשה, האטרקציות המצויות באזור ובחירת מקום הלינה – בית מלון מפנק עם אתר ספא גדול או נופש קמפינג עם אוהלים בשמורת טבע. מלון בהרצליה על הים יכול להוות פתרון מעולה למי שמחפש פסק זמן מהשגרה המתישה.

חופשה מושלמת בעיר קיט במרכז הארץ

כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש וליהנות מחופשה רומנטית או משפחתית אין כל צורך לנדוד עד למחוזות הצפון הגלילי או להרי הגולן או להחתים את הדרכון בנמל התעופה ולעלות על מטוס ליעד אירופאי קריר או אקזוטי ומרוחק. הרצליה היא אחת מהערים היפות שיש לישראל להציע ואחת המטופחות והמתויירות ביותר – אחרי תל אביב וירושלים. הרצליה מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, אזורי תעשייה צמודים לבית, פארקים רחבי ידיים עם מתקני שעשועים לילדים, מרכזי קניות ענפים ועוד. אחותה הקטנה מצפון של תל אביב הסואנת, הפכה ליעד תיירותי מובהק, בעיקר בזכות הימצאותה של שדרת בתי המלון בהרצליה על הים עם רצועת החוף הנקייה, המרינה הגדולה והציורית והטיילת הרחבה אשר מחברת ביניהם והמציעה שפע מסעדות ובתי קפה.

בחירת בית מלון בהרצליה על הים, אשר נמצא במיקום מרכזי ואטרקטיבי, תאפשר לנופשים לגלות את קסמיה של העיר והאטרקציות הרבות שהיא מציעה. במרחק הליכה לאורך הטיילת ובמקביל לרצועת החוף הלבנה והנקייה, לצד בתי הקפה שמקשטים את הדרך, נמצאת לה מרינה גדולה ויש האומרים גם הגדולה ביותר במזרח התיכון. המרינה, ולצידה מרכז קניות גדול, מהווה תפאורה מושלמת של יוקרה ופשטות – יאכטות לצד סירות דיג, סקיפרים לצד דייגים כשברקע הים התיכון הכחול והרוח המלוחה ממלאת את ריאותינו.

חופשה בהרצליה מספקת לנו גם חוויה קולינרית ותרבותית. העיר שופעת מסעדות שף מהשורה הראשונה, גם לציבורי שומרי הכשרות, עם תפריט מגוון, חומרי גלם עשירים וטריים ושירות מעולה. בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון מוזיאונים, הופעות, מופעי תרבות ופסטיבלים שונים אשר נערכים בעיר באזור ה״ריאה הירוקה״ שלה, הלא הוא הפארק הגדול והמטופח שעומד לרשות התושבים והתיירים.

נהוג לחשוב על חופשות רומנטיות ככאלו שמצריכות נסיעה צפונה להרי הכרמל או הגולן לצימר מפנק עם נוף שמימי וארוחות בוקר ישראליות עם חביתות, גבינות מכל טוב וסלט טרי קצוץ. הרצליה לאורך השנים הולכת מחזקת את מעמדה כאחת הערים, לא רק המתויירות ביותר, אלא גם ככזאת שמהווה עיר מקלט רומנטית לזוגות אוהבים שמחפשים חופשה נינוחה במרכז, במיוחד בגלל ששדרת בתי המלון בהרצליה נמצאים על הים. סמיכותה של העיר לרצועת הים המטופחת היטב, הימצאותה של שמורת אפולוניה הפראית וחוף סידני עלי, אליהם ניתן להגיע ברכיבת אופניים או הליכה רגלית כחלק מבילוי או פיקניק רומנטי לאור שקיעה, הינם התפאורה והסיבות שמציבות את הרצליה כיעד שמהווה גן עדן לזוגות נאהבים.

מלון בהרצליה על הים - כאשר מחפשים מעט רומנטיקה בחופשה
מלון בהרצליה על הים – כאשר מחפשים מעט רומנטיקה בחופשה

רומנטיקה, ספא ורצועת חוף ים מרהיבה

כמו כן, מאות היאכטות העוגנות כדרך קבע במרינה היפה עם הניחוח הקפריסאי, הן עוד תפאורה נהדרת לתיבול רומנטי של חיי הזוגיות. שיט רומנטי באחת מהיאכטות לאורך חופי ישראל, בו ניתן לשלב ארוחת בוקר או ארוחת ערב לאור השקיעה, היא עוד המלצה זוגית ששווה לנצל ולחוות. את חווית השייט ניתן לשדרג להגביר את עוצמתה אם בחרתם במלון בהרצליה על הים, שכן אז תוכלו להתחיל את הרומנטיקה כבר בצעידה רגלית אל עבר המרינה ואכילת גלידה.

כאשר מחפשים מעט רומנטיקה בחופשה, בחרו במלון בהרצליה על הים עם מתחם ספא גדול, איכותי ויוקרתי עם מתקנים שונים להנאתכם, מספר חדרי טיפולים גדולים וצוות מיומן ומקצועי. עדיף להזמין מבעוד מועד את הטיפול הזוגי המושלם שלכם וכמובן חדר עם נוף לים על מנת להשלים את האווירה הרומנטית והאינטימית. לאחר הטיפול תוכלו לסיים את הערב באחת ממסעדות השף הרבות שהעיר מציעה, לאור נרות באווירה רומנטית נהנים מכוס יין או קוקטייל טוב.

כל היתרונות בבחירת מלון בהרצליה על הים

בגלל סמיכותה של העיר אל קו החוף, חופשה בבית מלון בהרצליה על הים, במיקום איכותי התואם את שאיפותיכם לחופשה, רומנטית או משפחתית, מבטיח לכם נופש מרגיע, מושלם וחווייתי עם המון יתרונות כגון:
• גישה ישירה אל קו המים ורצועת החוף
• נוף משגע של הים הפתוח ושקיעות בלתי נשכחות
• מלון יוקרתי עם חדרי אירוח מרווחים ומוארים מצוידים באבזור עשיר
• טיילת ציורית עם שפע מסעדות, ברים ובתי קפה בקרבת המלון
• אתר ספא גדול ומפנק במלון להפגת כל המתחים
• בריכת שחייה חיצונית גדולה ובריכת שחייה פנימית עם מים מחוממים
• תפריט ארוחות ים תיכוניות ממגוון חומרי גלם עשירים וטריים במסעדת המלון
• צוות מנוסה ומקצועי בחדרי הטיפולים הגדולים ונעימים בספא המלון
• מועדון ילדים ונוער

לסיכום, בין אם בחרתם בחופשה משפחתית ובין אם ברומנטית, אם החלטתם שאתם זקוקים לחופשה ושבירת שגרה תתחילו בבחירת מיקום החופשה. כבר הבנתם שלחופשה בבית מלון בהרצליה על הים יש יתרונות רבים, מה שיאפשר לכם ליהנות מהאווירה הקסומה של העיר ומשלל האטרקציות בלי כרטיס הטיסה ובלי נסיעה לצפון הארץ.

החיים המודרניים העמוסים לעייפה מחייבים אותנו לקחת פסק זמן אחת לתקופה.
החיים המודרניים העמוסים לעייפה מחייבים אותנו לקחת פסק זמן אחת לתקופה.
Facebook
WhatsApp
5/5
Search this website
סגירת תפריט
הזמן עכשיו